راه اندازی سامانه های نظارتی برای مقابله جدی با تخلفات اپراتورها

موارد گران فروشی و كم فروشی اپراتورها چیست؟

موارد گران فروشی و كم فروشی اپراتورها چیست؟ ابزار اپل: عدم محاسبه حجم دیتای داخلی به صورت نیم بها، عدم انتقال دیتا به سیمکارت بعدی در هنگام نقل وانتقال سیمکارت، محاسبه هزینه برای IP آدرس های مراکز آموزشی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه که باید خدمات اینترنت رایگان دریافت می کردند، سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده از مصادیق گران فروشی و کم فروشی اپراتورهاست که کاربران می توانند با مراجعه به سامانه های نظارتی، شکایت خودرا اعلام کنند.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، رعایت حق الناس شعار کلیدی و حفظ حقوق مشترکان وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا حالا هرگاه بوسیله سامانه نظارتی 195.cra.ir با شکایت مردم و تضییع حقوق کاربران روبه رو شده، بی درنگ اپراتوهای ارائه دهنده خدمات را موظف به جبران خسارت احتمالی کاربران کرده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ویدئوی «ایران هوشمند»، اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رعایت حق الناس بعنوان شعار کلیدی و حفظ حقوق مشترکان بعنوان وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار داده است. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تلاش دارد بطور جدی هر جا گران فروشی یا کم فروشی صورت گرفت آنرا متوقف و خسارت احتمالی را جبران کند.
این مساله در دو سال قبل در قالب مواردی همچون عدم محاسبه حجم دیتای داخلی به صورت نیم بها، عدم انتقال دیتا به سیمکارت بعدی در هنگام نقل وانتقال سیمکارت، محاسبه هزینه برای IP آدرس های مراکز آموزشی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه تاییدشده از طرف وزارت علوم که باید خدمات اینترنت رایگان دریافت می کردند، سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده، تضمین و جبران سرعت درخواستی کاربران در قالب اصلاح صورت حساب برای کاربرانی که سرعتی خریداری شده را دریافت نکرده بودند و موارد دیگر بوده است.
به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیمکارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته های ترکیبی، همیشه از مصداق های پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است.
رگولاتوری پرصد برخط و مستمر وضعیت پاسخگویی اپراتورها به شکایات مشترکان، برگزاری جلسات گوناگون با مدیران دارندگان پروانه ها و تاکید بر پاسخگویی بموقع شکایات و درخواست های مشترکان، ایجاد وحدت رویه در نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات با موضوع مشابه در قالب تعهدات پروانه اعطایی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و سایر قوانین و مقررات مرتبط، راه اندازی سامانه های نظارتی مختلف مانند xdslplus، نت سنج را با هدف حل ریشه ای شکایات پرتکرار در سامانه ۱۹۵ در برنامه دارد.




منبع:

1399/11/26
23:20:11
0.0 / 5
984
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اینترنت , تلفن
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS