چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟
به گزارش ابزار اپل ضوابط و چارچوب موافقتنامه های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای عرضه دهنده خدمات علاوه بر اجبار قانونی مصوبات، تلاش می کنند این چارچوب را رعایت نمایند و کاربران هم در حساب کاربری خود می توانند سرعت و کیفیت سرویس خویش را اندازه گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت از راه سایت اپراتور اقدام کنند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۲۲:۰۲:۴۴