بهترین لپ تاپ های عرضه شده در نمایشگاه كامپیوتكس ۲۰۱۸ تایوان

بهترین لپ تاپ های عرضه شده در نمایشگاه كامپیوتكس ۲۰۱۸ تایوان ابزار اپل: لپ تاپ های دو اسكرینه و مجهز به هوش مصنوعی، فاكتور غالب امسال در كامپیوتكس 2018 تایوان بود.




به گزارش ابزار اپل به نقل از خبر آنلاین، ده ها سازنده مانند هرسال بهترین های سخت افزاری خویش را در تایپه به نمایش گذاشته و از جدیدترین ابداعات خود رونمایی كردند.

بهترین لپ تاپ ZenBook Pro

عنوان بهترین لپ تاپ به زنبوك پرو ایسوس تعلق گرفت كه در دو سایز 14 و 15 با بدنه آلومینیومی و گیره ErgoLift تشویق همگان را برانگیخت. اما ستاره داستان فناوری اسكرین پد روی این لپ تاپ است كه گرایش متفاوتی را امسال به بازار داد. استفاده از ترك پد بعنوان اسكرین دوم تحسین كاربران و كارشناسان را برانگیخت.
این لپ تاپ 1.8 كیلویی پردازنده i9 و گرافیك انویدیا GTX 1050 را در خود جای داده است.

بهترین لپ تاپ گیم: MSI GF63

لپ تاپ گیم 999 دلاری از نسل هشتم پردازنده i7 و گرافیك GTX 1050 بهره می برد.بدنه فلزی، كیبورد استیل ضدضربه (هنگام بازی) و نرم افزار صوتی nahimic و تغییر دلخواه نور پس زمینه از قابلیت های این لپ تاپ گیم است كه بعنوان بهترین در حوزه گیم شناخته شد.

بهترین خلاقیت: پروژه Precog

دو اسكرینه ساختن لپ تاپ شاید جدید نباشد اما پروژه Precog با دو سایز فول اسكرین در كنار تراشه Movidius متعلق به اینتل و هوش مصنوعی؛ قدرت خارق العاده ای به كاربر برای كار با این نوع لپ تاپ ها می دهد.


باكیفیت ترین لپ تاپ: MSI PS42 Prestige

درست است كه ام اس آی بهترین های حوزه گیم را می سازد اما مدل PS42 هم برای علاقه مندان به لپ تاپ با عملكرد بالا و قیمت پایین طراحی شده است. پردازنده i7 از سری U و گرافیك انویدیا MX150 و نمایشگر آی پی اس با رزولوشن 1920 در 1080 پیكسل روی این محصول 14 اینچی سوار شده است.


5656


1397/03/22
13:59:30
5.0 / 5
5282
تگهای خبر: كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS