رییس كمیته مخابرات مجلس خبر داد

احتمال رفع فیلتر تلگرام طی چند ماه آینده

احتمال رفع فیلتر تلگرام طی چند ماه آینده ابزار اپل: رییس كمیته مخابرات مجلس رفع فیلتر تلگرام را مشروط به بهبود و افزایش امكانات و قابلیت های اپلیكیشن های داخلی دانست.



رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان روز گذشته ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، اظهار داشت: به صورت طبیعی وقتی توانمندی ها و امكانات اپلیكیشنی بیشتر می گردد استقبال و رضایت عمومی هم از آن افزایش می یابد و فیلتر ماندن اپلیكیشن های مشابه خارجی هم معنایش را از دست می دهد. به دنبال افزایش تدریجی امكانات و قابلیت های اپلیكیشن های داخلی كه طی چند ماه آینده اتفاق خواهد افتاد، رفع فیلتر تلگرام هم قوت خواهد گرفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس افزود: در پس سخنان چندی پیش مقام معظم رهبری درمورد ضرورت حفظ حریم خصوصی افراد و امنیت داده ها در فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال تهیه لایحه مذكور است كه با تهیه و تصویب آن در مجلس و مشخص شدن چارچوب فعالیت كاربران اپلیكیشن ها در فضای مجازی هم نگرانی های امنیتی به اپلیكیشن های خارجی و فضای مجازی و هم بی اعتمادی افكار عمومی به اپلیكیشن های داخلی از بین می رود.

به گفته رییس كمیته مخابرات مجلس برپایه آمار غیررسمی تعداد كاربرانی كه اپلیكیشن های داخلی را روی گوشیهای خود نصب كرده اند كمتر از 24 میلیون نفر و كاربران فعال در این اپلیكیشن ها كمتر از 10 میلیون نفر هستند.




1397/05/02
13:42:22
5.0 / 5
4517
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , امنیت , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS