آینده گجت های پوشیدنی به كدام برند تعلق دارد؟
ابزار اپل: تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اخیرا در جدیدترین برآوردهای خود اعلام نمودند كه سهم اپل در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی كاهش پیدا خواهد نمود.
به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، با عنایت به آن كه طی چند سال اخیر گجت های پوشیدنی هم چون ساعت های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، حالا اخیرا گزارش های جدیدی از جانب تحلیلگران در وب سایت phonearena انتشار یافته است كه نشان داده است اپل در سال آینده میلادی سهم خویش را در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند تا حد زیادی از دست خواهد داد و این مساله در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ بیشتر محسوس می گردد.
این در حالیست كه پیش تر، بعضی از كارشناسان برآورد كرده بودند كه دو شركت اپل و شیائومی بر بازار گجت های هوشمند پوشیدنی سلطه پیدا خواهند كرد.
محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC همینطور پیش بینی كرده اند كه بالغ بر ۱۹۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی به فروش خواهد رسید، این در حالیست كه بازار گوشیهای هوشمند به شدت در حال رفتن به سمت و سوی ركود است و پیش بینی می گردد در سال های آینده هم این روند كم و بیش ادامه پیدا كند.
ساعت ها، مچ بندهای ورزشی و عینك های هوشمند همگی از نمونه های موفق و پرفروش بازار گجت های پوشیدنی هستند كه توانسته اند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از كاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب كنند.
یكی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی هوشمند، ساعت های هوشمند نظیر اپل واچ و هم چنین ساعت های می، برند شیائومی است؛ به گونه ای كه با گسترش و افزایش استقبال كاربران از آن، پیش بینی می گردد در سال های آتی جای ساعت های مكانیكی و معمول گذشته را بگیرد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب