در رقابت ویز با گوگل مپ كدام یك پیروز می شوند؟

در رقابت ویز با گوگل مپ كدام یك پیروز می شوند؟ ابزار اپل: بنظر می رسد كه گوگل می خواهد قابلیت هایی را به نرم افزار نقشه گوگل مپ خود اضافه كند كه همگی مدتهاست در برنامه محبوب نقشه جغرافیایی موسوم به ویز (waze) وجود دارد.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، گوگل با افزودن قابلیت و خاصیت های شگفت انگیز و منحصر بفردی كه در برنامه گوگل مپ افزوده است، بدین منظور خواسته نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران برنامه های نقشه های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب نماید و بدین ترتیب به تكمیل و بهبود پلت فرم اپلیكیشن گوگل مپ بپردازد.
حالا به عقیده خیلی از كارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، گوگل تصمیم گرفته است كه با احداث تغییر و تحولاتی سازنده و مفید در پلت فرم خود، به جنگ با برنامه ویز ( Waze ) بپردازد و بدین ترتیب در این رقابت تنگاتنگ پیروز میدان شود. آنها بر این باورند كه گوگل با وجود تصاحب امتیاز و سهام اپلیكیشن ویز، هنوز هم می خواهد كه برنامه اختصاصی خود، گوگل مپ، را كه به صورت پیش فرض بر روی گوشیهای هوشمند اندرویدی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر و پیشرفته تر از ویز معرفی نماید و در همین راستا باز تلاش های زیادی كرده است.
طبق گزارش وب سایت phonearena، گوگل در چند ماه گذشته قابلیت های جدیدی همچون نمایش محدودیت سرعت و اعلام تصادفات جاده ای و خیابانی در راه موردنظر را به پلتفرم گوگل مپ افزوده است كه الان می توان اظهار داشت كه گوگل مپ خیلی از قابلیت و خاصیت های ویز را دارد و بنظر می رسد كه می خواهد جای ویز را در بین كاربران و علاقمندان به اپلیكیشن های نقشه جغرافیایی بگیرد.



1397/11/07
01:50:18
5.0 / 5
4839
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اندروید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS