چگونگی اطلاع از كیفیت خدمات اینترنتی

چگونگی اطلاع از كیفیت خدمات اینترنتی ابزار اپل: با عنایت به این كه سرویس گیرندگان خدمات ارتباطی باید از كیفیت خدماتی كه دریافت می كنند، باخبر شوند، روش های مختلفی برای این كار توسط سرویس دهندگان خدمات ارتباطی ارائه شده كه مراجعه به پنل كاربری اینترنت، یكی از این روش هاست.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، یكی از مواردی كه باید همواره مورد توجه شركت های ارائه دهنده خدمات باشد، چگونگی برخورد با مشتریان و آگاهی از نحوه ی ارائه ی خدماتشان به آن هاست. بعضی از شركت ها و سرویس دهندگان، برای این مساله از روش هایی مانند پرتال، وب سایت و تماسهای پشتیبانی استفاده می نمایند كه البته گاهی كیفیت ارائه این خدمات چندان مطلوب نمی باشد.
چندی قبل محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده ی دیگر گفته بود كه كیفیت خوبی نداشتند. وی همینطور دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داده بود كه به این وضعیت رسیدگی كنند و از مردم هم خواست كه شكایات خودرا با شماره ی ۱۹۵ مطرح كنند.
مراجعه به پنل كاربری برای ارائه خدمات بهتر
در این راستا، سیدمجید صدری - مدیرعامل شركت مخابرات ایران- با تاكید بر ضرورت ارائه خدمات در كمترین زمان ممكن و با صحت و دقت مناسب، اظهار داشت: تمام مشتریان اینترنت شركت مخابرات ایران در سراسر كشور می توانند با مراجعه به پنل كاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره مند شوند. با استفاده از پنل كاربری مشتریان اینترنت شركت مخابرات و هم چنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شركت مخابرات ایران، تمام مشتریان می توانند موارد مربوط به درخواست های اینترنت و رفع نقص های احتمالی را در كمترین زمان ممكن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت نمایند.
او هم چنین این وعده را به مشتریان داد كه با مراجعه به این پنل كاربری مشتریان، در كوتاه ترین زمان ممكن به تمام درخواست هایشان مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می شود. هم چنین مشتریان با ورود به بخش پشتیبانی می توانند علاوه بر ارائه درخواست های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شركت مخابرات ایران از سابقه درخواست های پشتیبانی خودآگاه شده و هم چنین در نظرسنجی پنل كاربری مشتریان نیز شركت نمایند.
البته فرصتی كه وزیر ارتباطات به سرویس دهندگان داده تنها محدود به مخابرات نمی گردد. درواقع بنظر می رسد آگاهی از میزان كیفیت خدماتی كه به مشتریان ارائه می شود از مواردی است كه باید مورد توجه قرار گیرد و شركت ها هم برای جلب رضایت مشتریان لازم است به این موارد توجه نمایند.




منبع:

1398/03/30
21:01:27
5.0 / 5
4471
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS