دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با كرونا

دانش بروز استارتاپ ها برای مقابله با كرونا ابزار اپل: در روزهایی كه خیلی از مشاغل به سبب مسائل بهداشتی تعطیل هستند و یا فعالیت خودرا به صورت دوركاری انجام می دهند، استارتاپ هایی هستند كه شاید بیش از گذشته فعالند و همچنان به تلاش خود ادامه می دهد. از فروشگاه های اینترنتی لباس و تجهیزات تا سوپرماركت های آنلاین و اپلیكیشن های حمل و نقل هركدام به صورتی در تلاشند تا شرایط زندگی مردم در دوران فاصله گذاری اجتماعی به صورت عادی پیگیری شده و سختی این روزها برایشان آسان شود.



از زمان شیوع کرونا، در کنار مشاغل ضروری فعال در جامعه که کارشان تعطیلی بردار نبود، اپلیکیشن های خدماتی که خدمات فنی و تاسیساتی مربوط به منزل و ساختمان ارائه می کند نیز بی وقفه مشغول به فعالیت بوده و در تلاشند مشکلات شهروندان دراین زمینه ها را برطرف کند. به همین بهانه و برای آگاهی از نحوه فعالیت و خدماتی که اپلیکیشن های خدماتی در ایام قرنطینه و شرایط ویژه کرونایی ارائه میکنند، سری زدیم به اپلیکیشن استادکار و با علی فزونی مدیرعامل آن گفت وگویی کرده ایم که مشروح آن در ادامه آمده است.
فزونی در پاسخ به این پرسش که شرایط و استانداردهای شما برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا چگونه است، اینطور توضیح می دهد: «استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از شروع شیوع ویروس کرونا کوشش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد».
وقتی از اقدامات پیشگیرانه شرکت استادکار در شرایط کرونا جویا شدیم اینطور توضیح داد: «از زمان شیوع کرونا، آموزش های پیشگیرانه را به متخصصان استادکار داده ایم و حتی استفاده از ماسک و دستکش را برایشان الزامی کردیم. همین طور به جهت اینکه متخصص ها دغدغه مالی بابت ماسک و دستکش نداشته باشند، این هزینه توسط استادکار به آنها پرداخت گردید تا هم متخصصان سالم و سلامت بمانند و هم استفاده کنندگان از خدمات با خیالی آسوده تر از خدمات استفاده کنند.»
با آغاز به کار اصناف و مشاغل مختلف، یکی از خدمات استادکار که در ایام شیوع ویروس کرونا بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ضدعفونی شرکت ها و ضدعفونی منازل است. مدیر عامل استادکار دراین زمینه اظهار داشت: «در روزهایی که دسترسی به ضدعفونی کننده مطمئن کار سختی محسوب می شود، مجموعه استادکار با راه اندازی خدمات ضدعفونی منزل و محل کار شرایطی را فراهم نموده تا افرادی که نیاز به ضدعفونی کردن محیط اطراف خودرا دارند، بابت ضدعفونی کننده ها نگرانی نداشته باشند. همین طور در طرح مشترک با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کشور، فروش محلول ضدعفونی کننده آنولیت را آغاز کردیم تا همه افراد جامعه به محلول ضدعفونی کننده مطمئن و کاربردی دسترسی داشته باشند.»
علی فزونی در انتهای اظهار داشت: «استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص و دانش تخصصی در مورد کیفیت کار آنها با رعایت تمامی اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش، ضدعفونی کننده و... می تواند در بخش های خدماتی به صورت بهینه متخصصان مورد اعتماد را آموزش داده و برای خدمات مورد نیاز مردم شامل کارهای تعمیراتی، تاسیساتی، دکوراسیون، بازسازی و همین طور ضدعفونی شرکت ها و منازل به کار گیرد.» وی افزود: «در شرایطی که کرونا در کشور فراگیر شده و بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده، آماده ایم تا با تمام ظرفیت موجود به کمک مردم و شرکت ها بشتابیم.»
جوانان این مرز و بوم نشان داده اند که هر بار به آنها اعتماد شده، توانسته اند جواب این اعتماد را به نیکی پاسخ دهند و امید است این دفعه نیز با توجه ویژه به استارتاپ هایی که در زمان شیوع بیماری کرونا مشکل گشای مردم بودند، راه برای پیشرفت و توسعه به سویشان گشوده شود و همچنان یاری رساند هموطنان باشند.
۲۱۲۱


منبع:

1399/03/10
23:01:00
5.0 / 5
2581
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , استاندارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS