درآمد نجومی یک دانش آموز با گوشی موبایل
ابزار اپل: استودیوهای بزرگ هالیوود برای جلب توجه مخاطبان جوان در تیک تاک، به روش های بازاریابی نوینی روی آورده اند و حاضرند برای یک کمپین تبلیغاتی تا 20 هزار دلار به یک نوجوان 17 ساله پرداخت کنند. این نوجوان، عمید محمد نام دارد و با تأسیس شرکت Viral Cartel Inc، درحال تغییر قواعد بازاریابی دیجیتال در صنعت سرگرمی است.
به گزارش ابزار اپل به نقل از خبر آنلاین، به نقل از زومیت، در عصر محتوای کوتاه، تریلرهای دو دقیقه ای فیلم ها دیگر جذابیت گذشته را برای نسل جوان ندارند و در بین انبوه ویدئوهای تیک تاک گم می شوند.
شرکت Viral Cartel که توسط محمد در ۱۶ سالگی تأسیس شد، با تولید کلیپ های کوتاه، راهکاری مؤثر برای این چالش یافته است. ادیت ها مونتاژهای کوتاه و جذابی از صحنه های فیلم و سریال هستند که با موسیقی مناسب ترکیب شده و به سرعت در بین کاربران وایرال می شوند.
عمید محمد باور دارد ادیت های خلاقانه روشی خیلی کارآمدتر از تریلرهای سنتی برای میخکوب کردن مخاطب جوان در رسانه های اجتماعی است: «تریلرها دیگر به بسته ای از صحنه ها برای ادیتورها تبدیل گشته اند تا آنها را برش بزنند و در تیک تاک پخش کنند. ادیت ها فقط تقویت کننده نیستند، بلکه قسمتی از فرایند وایرال شدن یک تریلر شده اند.»
موفقیت این رویکرد جدید در عمل هم ثابت شده است. به عنوان نمونه، یک ادیت جذاب که این شرکت برای فیلم Sonic the Hedgehog ۳ ساخت، به ۶۸٫۹ میلیون بازدید، ۷٫۸ میلیون لایک و ۱٫۳ میلیون ذخیره سازی (سیو) در تیک تاک دست پیداکرد.
عمید محمد که در ابتدا آرزوی بسکتبالیست شدن را در سر داشت، با ساخت ویدئوهای ورزشی برای تیک تاک، بتدریج با اصول تولید محتوای وایرال و ویرایش ویدیو آشنا شد.
او بعد از کسب تجربه در بازاریابی آزاد، شرکت خودرا با شبکه ای متشکل از بالاتر از ۲، ۰۰۰ تولیدکننده ی محتوا تأسیس کرد که برای طراحی ادیت ها کمیسیون دریافت می کنند. محمد با راه اندازی رقابتی بین المللی به نام Loopgate، به دنبال ایجاد یک جامعه ی آنلاین برای ادیتورها و تبدیل این مهارت به یک ورزش دیجیتال است.
منبع: ابزار اپل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب