مهم ترین اقدامات ویژه نوروز ۹۷ ایرانسل شرح داده شد
ابزار اپل مهم ترین اقدامات ویژه نوروز ۹۷ ایرانسل شرح داده شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، كارگروه عرضه خدمات ویژه نوروز ایرانسل هرساله با هدف استفاده هرچه بیشتر و بهتر مشتركان این اپراتور از دی ماه تشكیل شده است. این كارگروه با عنایت به تجربه سال های گذشته برنامه هایی برای توسعه شبكه، ارتباط و پشتیبانی از مشتركان درنظر گرفته و اقدامات مورد نیاز را اجرایی كرده است.
توسعه شبكه ایرانسل در روزهای نوروز 97
ایرانسل در بخش شبكه خود با افزایش 474 لینك ارتباطی و نصب و راه اندازی سایت های سیار در مناطق پررفت و آمد، تولید مسیر پشتیبان برای لینك های پرترافیك، توسعه نودهای شبكه، برقراری رومینگ ملی با شبكه موبایل روستایی در چهار استان كرمان، خراسان جنوبی، یزد و خوزستان تمهیدات لازم برای مشتركان خویش را در نظر گرفته است.
همچنین ایرانسل با پیش بینی طرح اضطراری در وقوع خرابی های بزرگ، بازبینی و اطمینان از توزیع مناسب قطعات یدكی تجهیزات شبكه اعم از هسته، رادیو و انتقال به منظور كاهش زمان رفع خرابی های احتمالی، پیش بینی جابجایی و تغییرات در توزیع منابع شبكه ناشی از تغییر الگوی جمعیتی در روزهای نوروز، پیش بینی افزایش ترافیك در ایام پایانی سال 97 و هنگام تحویل سال نو، پیش بینی تغییر الگوی ترافیك در روز طبیعت و پیش بینی و تولید آمادگی كامل در جهت جلوگیری از هرگونه تاثیر منفی در كیفیت تجربه مشتریان با استفاده از تجربه های به دست آمده و افزایش ظرفیت باتری های سایت ها در نقاط پرجمعیت آماده عرضه خدمات در شرایط ویژه است.
ایرانسل، بعنوان بزرگترین اپراتور دیتای كشور از عرضه بسته های ویژه برای مسافران نوروزی به كشورهای خارجی و افزایش ظرفیت رومینگ بین المللی نسل چهار به 51 كشور و با 69 اپراتور اطلاع داده بود.
ارائه خدمات توسط مراكز ویژه نوروزی
ایرانسل در 90 منطقه پر تردد با استقرار كارشناسان خود اقدام به عرضه خدماتی اعم از تبدیل سیم كارت های نسل 3 به سیم كارت های نسل 4، ثبت درخواست ترابرد پذیری (MNP)، عرضه شارژ و دیگر موارد مورد نیاز مشتركان به عرضه خدمات خود می پردازد.
بزرگترین اپراتور دیتای كشور با مجهز كردن كشتی های مسافربری مسیر بندرعباس، قشم و كیش به اینترنت پرسرعت این امكان را برای مشتركان خود فراهم نموده تا در طول مسیر سفر دریایی خود امكان برقراری ارتباط از اینترنت پهن باند نسل های 4 و 4.5 ( 4G و 4.5G) ایرانسل را داشته باشند.
مشتركان ایرانسل در تعطیلات نوروزی می توانند از ساعت 9 بامداد تا 13 با رجوع به دفترهای مراكز خدمات ایرانسل از خدمات این دفاتر بهره بگیرند.
پاسخگویی 24ساعته ایرانسل به مشتركان
ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در كسب رضایت مشتری همواره با استفاده از بات تلگرامی خود به نشانی @irancellbot و وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir به صورت آنلاین پاسخ گوی مشتركانی است كه نیاز به توضیحاتی در مورد خدمات این اپراتور دارند، همینطور مشتركان می توانند با استفاده از نرم افزار كاربردی یا وب سایت «ایرانسل من» خدماتی نظیر دریافت شارژ، پرداخت صورت حساب، تهیه بسته های اینترنتی و... را در اختیار داشته باشند.
علاوه بر این، ایرانسلی ها می توانند در صورت نیاز در تمام طول شبانه روز در 7 روز هفته با شماره 700 از خطوط ایرانسل و یا با شماره گیری 09377000000 از خطوط غیر ایرانسلی پاسخ سوالات احتمالی خود و یا راهنمایی های لازم را دریافت كنند.
مشتركانی كه در روزهای نوروز از رومینگ بین الملل ایرانسل در كشورها و از اپراتورهای مختلف استفاده می نمایند هم در صورت نیاز می توانند با شماره گیری 00989377110000 با مركز تماس اختصاصی رومینگ ایرانسل در ارتباط باشند. ۲۱۲۱
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب