نسخه جدید اپلیكیشن كی بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر گردید

نسخه جدید اپلیكیشن كی بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر گردید ابزار اپل: گوگل اخیرا یك نسخه جدید و به روزرسانی شده از اپلیكیشن كی بورد را برای گوشیهای اندرویدی عرضه نموده است كه به كاربران اجازه می دهد تصاویر متحرك (Gif) برای خود بسازند.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اپلیكیشن اختصاصی كی بورد گوگل كه جی بورد (Gboard) نام دارد، همواره از استقبال بی نظیری از جانب كاربران گوشیهای موبایل هم در نسخه های اندرویدی و هم iOS مواجه شده است. این اپلیكیشن در جدیدترین نسخه به روزرسانی شده خود به كاربرانش این امكان را می دهد تا برای خود تصاویر متحرك ( Gif ) اختصاصی بسازند.

چند هفته پیش بود كه نسخه آزمایشی یا بتاورژن این اپلیكیشن با چنین قابلیتی در دسترس تعداد محدودی از كاربران جی بورد قرار گرفت. اگر شما هم جزو آن دسته از كاربرانی هستید كه در پیام رسان های مختلفی همچون تلگرام از طرفداران پروپاقرص تصاویر متحرك (GIF) بوده اید، از نسخه جدید اپلیكیشن جی بورد لذت خواهید برد.

طبق اعلام گوگل، كی بورد اختصاصی گوگل یا جی بورد به شما اجازه می دهد تا با ضبط فیلم از دوربین اصلی یا سلفی گوشی هوشمند خود، یك ویدیوی كوتاه ۶۰ ثانیه ای یا یك ویدیوی فست فوروارد ساخته و درنهایت آن را به شكل GIF درآورید. با ساخت یك گیف اختصاصی برای خود، می توانید آن ها را برای دوستان و آشنایان مورد نظر خود هم بفرستید و از آن لذت ببرید.

یكی دیگر از قابلیت های جدید تازه ترین نسخه از جی بورد، امكان ذخیره سازی بیش از ۵۰۰ استیكر مختلف مورد علاقه كاربران است كه می توانند همانند یك پیام رسان از كی بورد گوگل استفاده كنند.

چندی پیش بود كه این اپلیكیشن پشتیبانی از تعداد زیادی از زبان های جهان را به پلتفرم خود افزود. كاربران با رجوع به فروشگاه گوگل پلی استور قادر خواهند بود آخرین نسخه به روزرسانی شده از اپلیكیشن جی بورد ( Gboard) را دریافت، دانلود و نصب كنند.








1397/03/04
13:58:32
5.0 / 5
5109
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , كاربر , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS