ضمانت اجرای برون سپاری خدمات الكترونیكی

ضمانت اجرای برون سپاری خدمات الكترونیكی به گزارش ابزار اپل دبیركل كانون دفاتر پیشخوان و بخش عمومی دولت اظهار داشت: باید ضمانت اجرایی برون سپاری خدمات الكترونیك از جانب دستگاه های مرتبط با این حوزه وجود داشته باشد و بطور قطع اگر مجموعه دستگاه های اجرایی و ادارات در این زمینه همكاری نكنند در این طرح موفق نمی گردیم.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، علی فلاح در اجلاس مدیران دبیرخانه های نظام اداری كشور كه امروز (۱۷ مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار نمود: پارادیمی در دنیا وجود دارد كه نشان داده است در دهه اخیر در هر ۷۰ روز شاهد تصاعد دو برابری علم خواهیم بود. باید از هم اكنون از فرصت استفاده كرده و همانند كشوری های دیگر و با تفكر خلاقانه پیش برویم و به شكلی رویكرد ما توجه به سرویس های ارزش افزوده باشد.

دبیركل كانون دفاتر پیشخوان و بخش عمومی دولت خاطرنشان كرد: دفاتر پیشخوان دولت بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی و با فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۸۸ شكل گرفتند و به عنوان بخش غیردولتی و بازوی اجرایی بخش دولت فعالیت دارند.

فلاح بیان كرد: دفاتر پیشخوان دولت با سرمایه اندك توفیق پیدا كرده اند یكی از شبكه های مویرگی را كه بر بستر اینترنت قرار ندارد، محقق كنند. همینطور توانسته اند با رعایت پروتكل های امنیتی ساختارهای عرضه خدمات الكترونیكی را فراهم كنند.

وی عنوان كرد: در تعاملات با دستگاه های دولتی جایگاه خوبی داریم و هم اكنون با افتتاح طرح سیستم مكاتبات الكترونیكی دولت، ۳۰۰۰ دفتر در این بستر عملیاتی شده اند و نرم افزار این بخش هم حدود یك سال است كه بهنگام سازی شده است. همینطور در خوزستان حدود ۱۰ دفتر پیشخوان در این حوزه وارد شده اند.

دبیر كانون دفاتر پیشخوان و بخش عمومی دولت خاطرنشان كرد: دولت بر جلوگیری از كارگزاری موازی به جز در دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پست و دفاتر ICT تأكید دارد كه باید سبد اقتصادی این دفاتر به واسطه برون سپاری خدمات الكترونیكی و هزینه های این دفاتر شكل بگیرد. بطور قطع توسعه دولت الكترونیك در اینجا ختم نمی شود و ادامه خواهد داشت.

فلاح بیان كرد: باید با تولید این بستر و ارتباط نزدیك با مردم تكریم ارباب رجوع نسبت به سال قبل بیشتر شود. همینطور با این نزدیكی تسهیل خدمات و كاهش هزینه های مردم ممكن می گردد.

وی اظهار داشت: باید از دید سنتی خارج شویم و با یك دید پیشرو نسبت به اصلاح، تكمیل و تدوین فرایندهای الكترونیكی به منظور سهولت بیشتر مردم و خدمات ارزش افزوده اقدام كنیم.

دبیر كانون دفاتر پیشخوان و بخش عمومی دولت خاطرنشان كرد: باید ضمانت اجرایی برون سپاری خدمات الكترونیك توسط دستگاه های مرتبط با این حوزه وجود داشته باشد و بطور قطع اگر مجموعه دستگاه های اجرایی، ادارات و... در این زمینه همكاری نكنند در این طرح موفق نخواهیم شد و اگر واگذاری خدمات منجر به پاسخ خدمت نشود اعتماد مردم سلب می گردد.

فلاح اظهار نمود: باید استانداری ها و نهاد ریاست جمهوری به مردم ابلاغ كنند كه مردم با اجرای این فرایند به دبیرخانه های دستگاه های اجرایی رجوع نكنند و نباید دوگانگی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ضمانت اجرایی دفاتر پیشخوان بیان كرد: دفاتر پیشخوان باید در دریافت نرخ شئون مصوب را داشته باشند. همینطور باید توجه داشت كه عرضه كیفیت مطلوب و تكریم ارباب رجوع باعث جذب مشتری خواهد شد.



 

1396/07/19
19:42:55
5.0 / 5
5531
تگهای خبر: ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS