سرقت اطلاعات بانكی ۳۸۰ هزار نفر از مشتریان بریتیش ایرویز

سرقت اطلاعات بانكی ۳۸۰ هزار نفر از مشتریان بریتیش ایرویز ابزار اپل: شركت هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام و تایید نمود كه اطلاعات بانكی و كارت های اعتباری مربوط به بیش از ۳۸۰ هزار نفر از مشتریان این ایرلاین به سرقت رفته است.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت هكرنیوز، بر مبنای اطلاعیه ای كه شركت هواپیمایی بریتیش ایرویز ( British Airways) به صورت رسمی منتشر نموده است، اطلاعات بانكی و شخصی آن دسته از كاربران و مشتریانی كه درحد فاصل تاریخ ۲۱ اوت تا ۵ سپتامبر در وب سایت این ایرلاین به رزرو آنلاین بلیت اقدام نموده بودند، به سرقت رفته است.

طبق این اعلام، می توان اظهار داشت كه تعداد مشتریان و مسافرانی كه در این فاصله از ایرلاین انگلیسی بریتیش ایرویز به خرید و رزرو آنلاین بلیت اقدام نموده اند، به بیش از ۳۸۰ نفر می رسد.

گفته می گردد هكرها و مجرمان سایبری در این حمله سایبری و نفوذ اطلاعات شخصی، بانكی و داده های مربوط به كارت های اعتباری مشتریان را هدف قرار داده و آن ها را به سرقت برده اند.

این ایرلاین همینطور در ادامه به آن دسته از مشتریانی كه در حدفاصل تاریخ مذكور مبادرت به خرید و رزرو اینترنتی و آنلاین بیلت كرده اند، پیشنهاد كرده است كه با بانك های مربوطه و عرضه دهندگان كارت های اعتباری خود تماس گرفته و از آن ها بابت تغییرات احتمالی و سرقت اطلاعات مالی و شخصی خود اطلاع پیدا كرده و درصورت نیاز، اقدامات و كارهای لازم را انجام دهند.

بریتیش ایرویز شركت هواپیمایی حامل پرچم كشور بریتانیاست كه یكی از فعال ترین خطوط هواپیمایی در جهان را داراست. چندی قبل بود كه خبر دیگری در خصوص سرقت اطلاعات كاربران اپلیكیشن اختصاصی موبایلی شركت هواپیمایی ایركانادا در فضای مجازی منتشر گردید كه مجرمان سایبری بیش از 20 هزار نفر از مشتریان این ایرلاین را به سرقت برده بود و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی پیدا كرده بود.




1397/06/17
15:24:51
5.0 / 5
4297
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS