صدای پای گلكسی فولد می آید!

صدای پای گلكسی فولد می آید! ابزار اپل: بنظر می رسد كه سامسونگ می خواهد بزودی تاریخ و زمان ارائه عمومی گلكسی فولدر را اعلام نماید.


به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، چندی قبل بود كه اخبار و گزارش های متعددی در فضای مجازی منتشر گردید كه نشان می داد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ كه تحت عنوان گلكسی فولد در اختیار تعداد كمی از كاربران قرار گرفته بود، تنها پس از یك روز استفاده با مشكل جدی در نمایشگر مواجه گردید كه بگفته خیلی از منابع خبری این مشكل به واسطه ورود ذرات ریز به داخل صفحه نمایشگر تاشو به وجود آمده بود.
البته بنظر می رسد كه سامسونگ می خواهد راهكار مناسبی برای برطرف نمودن همیشگی مشكل به وجود آمده برای گلكسی فولد نمایش كرده و زمان ارائه عمومی و رسمی این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی را اعلام نماید.
طبق گزارش نشریه the korea herald، سامسونگ آگاهی داده است كه می خواهد دوام بخش های بدون محافظت شده لولاهای نمایشگر تاشو در گلكسی فولد را افزایش دهد و بدین ترتیب فاصله میان حاشیه های صفحه نمایش برای حفاظت از آنرا كم كند. البته قبل تر بعضی از كارشناسان برآورد كرده بودند كه با برداشتن این لایه حفاظتی و كاهش ارتفاع آن عملكرد نمایشگر با مشكلاتی روبرو خواهد شد.
گزارش های انتشار یافته همین طور از آن حكایت می كند كه این غول تكنولوژی كره ای می خواهد این دستگاه را زودتر از آنچه كاربران توقع دارند در دسترس آنها قرار دهد و به بازارهای جهانی عرضه نماید تا به اهداف مالی و سودآوری خود و همین طور جلب نظر و رضایت كاربران برسد.
پس از انتشار خبر نقص فنی نمایشگر این محصول بود كه خیلی از كاربران از عرضه نهایی گلكسی خود به كلی ناامید شده بودند و تصور آنها بر این بود كه سامسونگ در این پروژه به شكست خورده و دیگر آنرا روانه بازارهای جهانی نخواهد كرد.




منبع:

1398/02/20
21:59:53
5.0 / 5
4697
تگهای خبر: بازار , تكنولوژی , سامسونگ , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS