اختلال برخی پیامرسان های داخلی رفع شد

اختلال برخی پیامرسان های داخلی رفع شد ابزار اپل: بررسی ها حاکی از آنست که اختلال رخ داده دربرخی از پیامرسان ها و رسانه های اجتماعی داخلی رفع شده است و پیش بینی می شود اختلال سایر پیامرسان ها هم به زودی برطرف شود.



به گزارش ابزار اپل به نقل از ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیامرسان های داخلی از جمله، ایتا، بله، سروش پلاس و برخی رسانه های اجتماعی مانند ویراستی از ساعات پس از ظهر روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از دسترس خارج و کاربران آنها گرفتار مشکل شدند. علت این امر از طرف مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام گردید.

با گذشت چندین ساعت از ایجاد این اختلال، بررسی ها حاکی از آنست که اختلال رخ داده در بعضی از پیامرسان ها رفع شده است.

در همین رابطه محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیامرسان داخلی اظهار داشت: سکوهای بله، آیگپ، گپ و سروش پلاس، همین طور رسانه های اجتماعی ویراستی و روبیکا درحال خدمت رسانی هستند و پیامرسان ایتا هم در کمترین زمان ممکن رفع اشکال خواهد شد. وزیر ارتباطات نیز از ساعات پیش شخصاً در محل دیتاسنتر حضور دارند و از نزدیک بر عملیات فنی تیم های مستقر نظارت دارند.




1402/02/13
10:07:03
5.0 / 5
363
تگهای خبر: ارتباطات , دیتا , شركت , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
ابزار اپل - iosTools.ir
iostools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ابزار اپل محفوظ است

ابزار اپل

معرفی و فروش نرم افزارهای IOS